Hulp op afstand

Heeft u een van onze supportmedewerkers aan de lijn? Wij begeleiden u graag met het downloaden van de ‘remote tool’. Onze medewerker zal u vragen om op de onderstaande button te klikken.

Download

Actuele storingen

Support update: algehele storing bij een van onze providers. Er kan niet uit of ingebeld worden. Wij krijgen binnen de volgende 30 minuten weer een update.

Service update: KPN kampt met een storing waarbij gesprekken niet worden doorgezet naar bepaalde nummers bij andere providers. Dit betekent dat een beperkt aantal klanten niet bereikbaar zijn vanaf KPN nummers. KPN is bezig dit op te lossen.

Een storing melden

Wilt u een storing melden of een vraag aan onze support engineer stellen?

Dat kan telefonisch via 0172 520 560, of u kunt direct een ticket inschieten via onderstaand formulier. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt in ons ticket-systeem en een engineer zal naar aanleiding van dit ticket contact met u opnemen. Door te werken met een ticket-systeem weten wij altijd welke historie er achter de storing zit.

Creëer een ticket

Direct hulp nodig?

Bel 0172 520 560 of creëer direct een ticket

Creëer een ticket