Hulp op afstand

Heeft u een van onze supportmedewerkers aan de lijn? Wij begeleiden u graag met het downloaden van de ‘remote tool’. Onze medewerker zal u vragen om op de onderstaande button te klikken.

Download

Actuele storingen

Support update: Xelion bij verschillende klanten ondervinden problemen. Wij zijn bezig met de hosting partij naar een oplossing te zoeken. Dit probleem doet zich voor bij een gelimiteerd aantal klanten.

Support update: algehele storing bij een van onze providers. Er kan niet uit of ingebeld worden. Wij krijgen binnen de volgende 30 minuten weer een update.

Een storing melden

Wilt u een storing melden of een vraag aan onze support engineer stellen?

Dat kan telefonisch via 0172 520 560, of u kunt direct een ticket inschieten via onderstaand formulier. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt in ons ticket-systeem en een engineer zal naar aanleiding van dit ticket contact met u opnemen. Door te werken met een ticket-systeem weten wij altijd welke historie er achter de storing zit.

Creëer een ticket

Direct hulp nodig?

Bel 0172 520 560 of creëer direct een ticket

Creëer een ticket