Hulp op afstand

Heeft u een van onze supportmedewerkers aan de lijn? Wij begeleiden u graag met het downloaden van de ‘remote tool’. Onze medewerker zal u vragen om op de onderstaande button te klikken.

Download

Actuele storingen

Nieuwe update: datacenter van leverancier kent problemen - meerdere providers hebben last met levering internetdiensten. Ze zijn al bezig met het implementeren van een oplossing.

Support update | internet storing bij zowel diverse glasvezel als VDSL verbindingen. Wij zijn het probleem aan het achterhalen.

Support update: de vaste telefonie diensten zijn weer hersteld. We zijn nog het een en ander aan het testen - het probleem is in ieder geval bekend en wij gaan de oorzaak verder analyseren.

Een storing melden

Wilt u een storing melden of een vraag aan onze support engineer stellen?

Dat kan telefonisch via 0172 520 560, of u kunt direct een ticket inschieten via onderstaand formulier. Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt in ons ticket-systeem en een engineer zal naar aanleiding van dit ticket contact met u opnemen. Door te werken met een ticket-systeem weten wij altijd welke historie er achter de storing zit.

Creëer een ticket

Direct hulp nodig?

Bel 0172 520 560 of creëer direct een ticket

Creëer een ticket