Medewerker Eerstelijns supportdesk medewerker
Medewerker Eerstelijns supportdesk medewerker
Wij groeien hard – en zoeken jou!
Ben jij iemand die graag klanten helpt en denkt in oplossingen? Dan pas je perfect bij ons! We zijn op zoek naar een parttime of fulltime eerstelijns supportmedewerker om ons gezellige team te versterken.
Wij zijn een end-to-end ICT-dienstverlener met een jong, enthousiast team. Bij ons staat een goede sfeer, samenwerking en klanttevredenheid voorop.
Als supportmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt ze telefonisch of via het ticketsysteem met hun vragen, of schakelt collega’s in als dat nodig is. Je werkt in een groeiend team met ervaren specialisten, waar we elkaar graag verder helpen en samen zorgen voor de beste oplossingen.
Wie we zoeken
Iemand die:
- Minimaal 2 jaar ervaring heeft in een eerstelijns supportfunctie
- Affiniteit heeft met ICT binnen het MKB
- MBO werk- en denkniveau heeft
- Denkt in oplossingen en goed kan omgaan met een beetje werkdruk
- Communicatief sterk is en graag contact heeft met klanten
- Ervaring heeft met Microsoft 365, Windows 10, VoIP, Teamviewer en ticketsystemen
Wat je van ons mag verwachten
- Een bonusregeling
- 26 vakantiedagen (23 vrij te kiezen + 3 vaste)
- Doorgroeimogelijkheden richting systeembeheer of specialisatie
- Certificeringskansen om jezelf verder te ontwikkelen
- Gratis lunch én elke vrijdag een lekkere snack
- Vrijdagmiddagborrels, tafeltennistoernooien en zomers chillen aan de picknicktafel
- Regelmatig leuke teamuitjes
Klinkt goed?
Laat van je horen – we maken graag kennis met je!
Bel voor meer informatie en vraag naar Jogchum of Geertjan, of mail met hr@bit-works.nl. Acquisitie niet gewenst!