Wat te doen in geval van een probleem?

Beste relatie,

Op donderdag 20 en vrijdag 21 april is BIT-Works niet bereikbaar i.v.m. teambuildingactiviteiten.

Uiteraard hebben wij gezorgd voor back-up in geval van urgente situaties.

Wat kunt u zelf doen?

Bij geen internet

  • Heeft u uw computer al opnieuw opgestart en zijn alle updates uitgevoerd?
  • Heeft u de router/firewall en eventuele switches al herstart (30 seconden van de stroom afhalen).
  • Kunt u op een andere werkplek wel werken?

Bij een telefoniestoring

  • Is dit alleen inkomend of ook uitgaand?
  • Heeft u het toestel al opnieuw opgestart? of de netwerk- / stroomkabel 30 seconden eruit gehaald?
  • Kunt u tijdelijk bellen vanaf het toestel van een collega?

Bij een e-mailstoring

Kunt u niet printen?

  • Lukt dit tijdelijk wel op een andere printer of via een collega?

Mocht er zich een urgente situatie voordoen waarbij u helemaal niet meer kunt werken en de oplossingen op onze website hebben niet geholpen? Dit geldt ook in het geval van Ransomeware of ander security incident. Dan kunt u bellen met 0172-520560 en kiezen om het storingsnummer te bellen.

Bij support vragen verzoeken wij u een mail te sturen naar support@bit-works.nl

Wij pakken maandag alle meldingen weer volledig op.

Bedankt voor uw begrip.

Deel dit bericht